מתי יש לעבור אולטרסאונד שחלות?

כאשר לאישה יש כאבים ברחם או כאשר יש לה דימומים שלא בזמן המחזור החודשי – כדאי לה לעבור בדיקת אולטרסאונד שחלות. הבדיקה היא בדיקה בה מבצעים אולטרסאונד לשחלות על מנת לגלות האם יש ברחם האישה ובשחלות ממצאים רפואיים חריגים כמו למשל שרירנים או גידול. את הבדיקה רשאים לבצע אך ורק רופאי נשים מומחים. הבדיקה יכולה להיות מלווה בחוסר נעימות וניתן אלחוש מקומי לפני שעוברים אותה. הבדיקה עצמה יכולה לכאוב וחשוב להיות מודעות לכך לפני שאנחנו עוברות אותה – כי אז היא תעבור ביתר קלות.

אולטרסאונד שחלות ופוריות האישה

פוריות האישה יכולה להיות מושפעת מהרבה מאוד גורמים שונים. אולטרסאונד שחלות יכול להצביע על המקור לבעיות בפוריות של אישה מסוימות. בדיקות פוריות הן דבר שלכל אישה מעל לגיל 35 מומלץ לעבור, במיוחד אם היא רוצה להרות. בדיקות פוריות יכולות לתת לרופא הנשים של האישה מידע שלפיו הוא ידע איזה טיפולים רפואיים הוא יכול לתת לה על מנת שהיא תוכל להיכנס להיריון ולשאת את התינוק בהצלחה עד לידה. 

איזה טיפולים יש לפוריות האישה?

יש הרבה מאוד טיפולים שונים לפוריות האישה. טיפולי פוריות הם שם כולל לסל עשיר מאוד ומגוון מאוד של טיפולים רפואיים וטיפולים פרא רפואיים. אולטרסאונד שחלות הוא בדיקה שיש לערוך כאשר לאישה מסוימת יש קושי להיכנס להיריון. הבדיקה עצמה לא מאוד מורכבת מבחינה רפואית – אבל היא יכולה להיות מלווה בכאב וחוסר נוחות. אישה רשאית לבקש שאת הבדיקה תבצע טכנאית אולטרסאונד ולא טכנאי אולטרסאונד.

בסופו של דבר, ביצוע בדיקות רפואיות יכול לסייע לנשים רבות לשפר את הפוריות שלהן ולהבין למה הן לא מצליחות להרות או לא מצליחות לשאת היריון מלא של 9 חודשים באופן מלא. הקושי והכאב של נשים שלא מצליחות ללדת תינוק או להרות הוא עצום וגדול מאוד. הרפואה המודרנית התפתחה מאוד וכיום היא יכולה להציע פתרונות רפואיים רבים לבעיות פריון של נשים. פתרונות אלו תלויות באבחון מקדים ומדויק של בעיית הפריון שלהן ולאחר מכן ניתן להעניק טיפול מותאם אישית לכל אישה ואישה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אביזרי עישון יעילים: התאמה ושיקולים
בכל הנוגע לעולם העישון, בין אם מסיבות פנאי, טקסיות או תרבותיות, אביזרי עישון יעילים כמו סיגריות...
קרא עוד »
פבר 28, 2024
פתיחת הנפלאות הפחות מוכרות של קפריסין: המדריך המומחה שלך
קפריסין, תכשיט בים התיכון, משלבת בהרמוניה בין מורשת וטבע כדי להציע מרחב של אטרקציות שחורגות מההצעות...
קרא עוד »
ספט 18, 2023
קורס אילוסטרייטור
אם אתם מחפשים לדעת בצורה מדויקת וברורה מה לומדים בתוכנת אילוסטרייטור אתם במקום הנכון, היום תוכנת...
קרא עוד »
נוב 19, 2018